איך לגרום לעובדים שלכם להרגיש בבית ולשפר את הרושם של הלקוחות?

ההשפעה של מראה המשרד על הרגשת העובדים ועל הלקוחות.


כל בעל עסק וכל מנהל חייב לדעת זאת – האסתטיקה של המשרד, הארגון של העסק והמראה הכללי, משפיעים בצורה ניכרת הן על העובדים שלכם וכמובן על הלקוחות.

כל בעל עסק מחפש כיצד להיטיב עם העסק שלו. מה ניתן לעשות כדי להגדיל את מעגל ההכנסות ולשפר את המאזן של העסק. אחד הסעיפים החשובים שאסור לדלג עליהם הוא שמירה על המראה של המשרד. כי אין דומה עבודה במשרד נעים ונקי לעבודה בסביבה מלתי מאורגנת ולא מתוחזקת. כמו כן, לקוח מרגיש עם כניסתו למשרד האם מדובר במקום מתוחזק ונעים, או שמא זה משרד עמוס בחפצים ומעלה אבק.

 

כיצד ניתן לשמור על אסתטיקה במשרד ועל הניקיון?

  • ארגון נוח – אחד הדברים שמסייעים מאוד בשמירה על הסדר ועל הניקיון הוא תכנון נוח של המשרד וארגון מוצלח של כל החפצים והאביזרים. כאשר יש מקום מוגדר לכל פריט קל לשמור על הסדר של המקום.
  • לסל וחסל – חשוב לדעת להשליך את מה שמיותר לפח האשפה. חפצים מיותרים ש'אולי' עוד יגיעו לשימוש, ניירת משומשת ומכשירי כתיבה בלים – מעמיסים על המשרד ויוצרים תחושה של הזנחה וחוסר ארגון. חשוב לארגן פח אשפה במקום מרכזי ונוח ולזכור להשליך את כל מה שמיותר כמה שיותר מהר.
  • חברת ניקיון מוצלחת – בשביל לשמור על סדר וארגון במשרד חשוב למצוא חברת ניקיון מומלצת. חברה זו תבצע ניקיון משרדים ותשמור על החזות של המקום. הם יסירו אבק, ינקו משטחי עבודה וכמובן – ישטפו רצפה ויבריקו חלונות.
  • כללים – כמו כן חשוב לשמור על התנהלות נכונה ועל שימוש סביר. כל אחד יודע שארוחה מבושלת מול המסך תותיר רשמים… כללים מוגדרים בדבר המקום בו אוכלים וכן לגבי הכנסת משקאות חמים לעמדות העבודה, יעזרו לכם לשמור על הניקיון של המשרדים.

חשוב לנהל את המשרד בצורה נכונה כך שהוא יהיה מתוחזק כראוי. משרד שמתנהל היטב לא צבור לכלוך ופסולת וגם לא חפצים מיותרים. כך יהיה המשרד שלכם בעל נראות נאה ונקיה בכל עת.